reklama

Čačukovia - sú všade okolo nás.

Som človek, ktorý vždy žil čestne, slušne. A čo za to? Len jeden veľký podraz. Možno si kladiete otázku, čo sú to čačukovia. Vysvetlím vám to. Predstavte si muža. V obleku, pri peniazoch, so strachom. Bojaceho sa samého

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Práve som prechádzal mestom. Samozrejme, na aute. Našťastie som v ňom sedel sám. Bol som na vedľajšej. Z boku nešlo žiadne auto. A tak som vyrazil. Zrazu sa spoza zákruty vyrútilo čierne elegantné auto, podľa všetkého veľmi drahé. Bol to čelný náraz do boku môjho auta. Pri tom náraze som si udrel hlavu do okna na dverách a stratil vedomie...

Prebral som sa v nemocnici. Netrvalo dlho a do izby sa mi nahrnulo množstvo čačukov. Boli pripravení ochrániť svojho majiteľa. Inak by možno nedostali odmenu. Nemôžu ho sklamať, peniaze predsa voňajú lepšie ako život cudzieho človeka. Zasypali ma otázkami. Doktori sa báli vyhodiť ich. V konečnom dôsledku, pracujú pre toho istého muža. Pre toho, ktorý do mňa nabúral. Bol som obvinený zo spôsobenia dopravnej nehody. Nerozumel som tomu. Veril som, že mi vynechala pamäť, lebo ja som sa pamätal, ako on narazil do mňa a že to vôbec nebol úder, aký by som dostal, ak by išiel maximálnou povolenou pre ľudí. Ani by to úder nebol, lebo by som v poriadku prešiel. Ale nie - on mal výnimku a ja som povinný rešpektovať, čo sa deje. Prišiel som o vodičský preukaz, musel som zaplatiť vysokú pokutu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zničený som sa zhováral s kamarátom. Tiež patrí k čačukom, ale on sa tak celkom nepodaril. Je slušný. Radil som sa s ním o celej veci. Povedal, že mi pomôže. Predtým však, ako odišiel, spýtal sa ma, kto ma to vlastne nabral. Po mojej odpovedi skonštatoval, že sa s tým nedá spraviť nič. Cvičiteľ týchto švábich potvor totiž pozná množstvo spôsobov, ako utopiť nepodarok. Vtedy som sa strašne naštval. Postavil som sa a začal kričať. Nadával som, zúril, vyhrážal sa. Pri zúrivom odchode som si všimol malého tučného a nanajvýš škaredého človeka s mobilom v ruke. Poznám ho. Hlavne z počutia. Ten smrad mal už dávno hniť v base. Toto je jeden z najhorších čačukov. Sliedič, bonzák, zákon je na neho krátky. A prečo? Pretože on je presne tým človekom, ktorý zavolá čačukov, ktorých odlíšiť od človeka nie je až také ťažké. Stačí si pozrieť ich oblečenie. Držia si ho ako informátora a odpúšťajú mu znásilnenia, krádeže, počul som o únose. Má miliónové dlhy no nenájde sa nik, kto by mu čokoľvek spravil. No a podniká načierno. Z toho vyplýva, že neplatí dane. Inak by sa musel otvorene priznať, že nie je legálny podnikateľ. No tu je na neho opäť zákon krátky - i keď má zo zákona dostať pokutu za daňové úniky, tento tu aj doživotie, nie je na tomto svete nik, kto by sa doňho pustil. To sú čačulovia. Nedotknuteľní, odolní voči akejkoľvek snahe.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dnes som si prišiel po auto. Teda po to, čo z neho ostalo. Musel som dokonca zaplatiť odťahovku. Až doma som si pozrel stav majetku v ňom. Myslel som, že ma porazí. V odkladacom priečinku som mal doklady, peniaze a nejaké drobnosti, čo som kúpil manželke. Drobnosti o hodnote 1000 eur. A práve toto chýbalo. A peniaze tiež. Vybielili ma!

Som na čačukovni a vypĺňam rôzne formuláre. Je to o držku. Keď tak nad tým premýšľam kedy mi pomohli? Keď bola zima, všade sneh a ľad a ja som i napriek nízkej rýchlosti skončil v poli prišli len preto, aby mi dali pokutu za neprimeranú rýchlosť. Skásli ma a odišli. A či ma vytiahli? Ani za svet. Schytil som papiere a hodil ich do blízkeho koša. Nič nevypĺňam. Krv vo mne vrie a ja som odhodlaný. Vychádzam von a stretám plačúcu ženu. Ani neviem prečo, spýtal som sa jej, čo sa stalo. Vztýčila sa do plnej výšky (asi meter päťdesiat) a spustila. Ukradli jej kabelku a prišla to sem nahlásiť. Musela zaplatiť pokutu, lebo sa nechala okradnúť! Napadlo mi, že mám tiež problém. Spýtal som sa, či mi nepomôže s tým niečo urobiť. Zorganizovať skupinu ľudí, ktorých tento čačukovský štát nebaví. Ľudí, ktorý si želajú časy, keď čačuka pomáha aj bežnému človeku. Nie len tomu, čo ho kŕmi priamo. Vtedy milej paničke hrebienok padol a zmohla sa na jediné - „Veď sú to čačukovia". To je reakcia dnešného človeka. Bojí sa kritizovať otvorene, otvorene vystúpiť proti čačukoizmu. V konečnom dôsledku je sa čomu čudovať? Bol komunizmus, je kapitalizmus, no čačukoizmus tu vždy bol a vždy prestál. Už neplatí kam nemôže čert, pošle ženu, Platí kam nemôže čert, pošle čačunu a ten, nakoľko je príliš rozdielny od človeka, tam pošle adaptovaného čačunu (malý škaredý z vyššie). No i ten sa dá spoznať. Tesne pred príchodom čačukov má mobil na uchu. Som presvedčený, že s tým niečo treba robiť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ani neviem prečo, poslal som list na stredisko demokracie, kde je všetok hlas ľudu. Každý človek sa chce nabaliť. Hlasu ľudu sa to podarilo. Náš hlas ma milióny, mi čačukov za krkom. Odpoveďou mi boli čačukovia za dverami. Nasadili mi putá a odviedli na čačukovňu. Tam vytiahli spisy a obvinili ma z krádeží, znásilnení a neviem ešte, z akých svinstiev. Trvalo to snáď celú noc. Konečne ma pustili, oznámili mi, že som stále podozrivý a dokázať sa dá každému všetko. Vtedy som to pochopil definitívne. Legálne to nejde.

Klopem na dvere jednému kamošovi. Viem o ňom, že pracuje pre akéhosi divného týpka, čo sa nebojí nikoho a ani ničoho. Tiež mal párkrát sedieť, ale ten divný človek ho z toho vždy dostal. Tento kamoš rád hovoril, akú hodnotu má pre čačukov strata dôkazu. Keď som mu povedal, čo je mojím problémom, poslal ma preč. Čačukovia sú totižto ich. Ale ak mi to urobí radosť, skúsi sa za mňa prihovoriť. Netrvalo dlho a som späť. Tentokrát mi predložili dôkazy podporujúce teóriu mojej viny ohľadne drobnej krádeže. Odsedel som si dva roky...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som na slobode. Svet je stále rovnaký. Ale ja nie. Zohnal som si zbraň. Ak je to svet, v ktorom je najlepšie čačukom v akejkoľvek forme a ich stvoriteľom, mne bude ešte lepšie. Chodím od človeka k človeku, hľadám takých, ako ja. A darí sa mi - za mesiac sme traja. Ešte sto rokov a môžeme začať vzburu. Strach je silná zbraň. A človek je srab. Bojí sa podniknúť čokoľvek preto, aby sa cítil lepšie.

Ďalší prírastok. Tento človek sa nebojí. Pracuje v tej istej oblasti ako čačuka-bonzák, ale legálne. Dokonca si dokázal urobiť poriadok s čačukom, ktorého odmietol uplácať a radšej platil pokuty, odkladal bloky a pomocou jedného dobre postaveného čačuku ho odpichol. Ak ste si nevšimli, snažia sa pracovať nenápadne. Vzbudzujú dojem, že niečo robia a zároveň sa nám vyhrážajú. Každý deň dostaneme varovanie. Otvorená buzerácia, krádeže, viem aj o vraždách. No ak to nejaký čačuka preženie, počkajú si na problém a zašliapnu ho ako... ako švába.

Podarilo sa mi vysliediť ďalšieho človeka. Je to naštvaná čačuka znechutená pomermi, aké vládnu medzi nami a nimi. Chcel pomôcť spravodlivosti, nie brať úplatky, brániť tých najimúnnejších a okrádať tých, ktorí majú dopravné nehody. Odmieta držať na slobode tých, čo robia svinstvá a dávajú čačukom obete v podobe drobných zlodejíčkov, ktorí inak neubližujú.

Pribrali sme muža, ktorý zmizol na desať rokov v base preto, lebo udrel čačuku v civile. Jednoduchšie, ako obraňovať čačuku, bolo zašiť toho dokopaného, čo sa z posledných síl zahnal.

Tento muž sa k nám pridal preto, lebo čačukovia mu zastrelili brata keď pravá ruka nevedela, čo robí ľavá. Tomuto bratovi v jednej krajine dali do batohu akýsi bordel, testovo, či to naši čačukovia zistia. Zistili. A jeden obzvlášť nervózny ho zastrelil. My máme slúžiť na to, aby si čačukovia rôznych krajín mohli porovnávať?

Táto žena sa pridala po tom, ako sa čačukovia nechali „obsluhovať" jej neplnoletou dcérou. Bola síce takýmito vecami známa, ale čačuka je predsa tým, kto ma bdieť nad takýmito vecami a neschyľovať sa k nim, práve naopak - má ich potláčať. Jeho rest - dostáva rovnaký plat na druhom konci republiky.

Jeho otec zomrel na predávkovanie sa kontrabandom, ktorý čačukovia zhabali pri jednej náhodnej kontrole. Ako sa to dostalo k jeho otcovi? Chemický rozbor, mimochodom, potvrdil zhodu. Zaujímavé je, že okrem narkotík zmizol i skladový zoznam.

Ďalší muž sa k nám pridal preto, lebo čačukovia zneužili jeho dcéru. Boli za to kruto potrestaní - robia kancelársku prácu na riaditeľstve a najbližšieho pol roka sa odtiaľ nedostanú.

Tento človek takmer neprežil autonehodu spôsobenú boháčom. Skončil ako ja. Vybielené auto, rozbitá hlava, odobratý vodičák a tromfol ma, keď skončil v base hneď, len čo ho pustili z nemocnice. Čačuka skončil na intenzívk pre modré oko.

On je skladník. Mal službu, keď niečo zmizlo z čačukovského skladu. Dostal výpoveď a v súčasnosti je stíhaný. Ak to bolo také dôležité prečo strážil len on sám? Z akého dôvodu čačukovia dovolili, aby ich majetok bol strážený jediným mužom? A prečo ho teraz naháňajú? Hrozí im zrazenie z bonusov?

Dnes som stretol čačuku, ktorý ma vyšetroval. Jeho žena mala pekný zlatý náhrdelník. Zastrelil som ich oboch. Teraz som vo väzení, no i napriek tomu som aktívny. Každý väzeň, čo vylezie von, ide k nám. Okrem pedofilov, vrahov, zlodejov a čačukov - bonzákov. Akosi kapú.

Moje závery sú jasné. Mimochodom, vopred česť výnimkám. Ste zatrpknutý? Nedarí sa vám? Trpíte komplexmi? Chcete sa nabaliť? Chce ukázať svetu, že nie ste takí malí, bezvýznamní ľudia za akých vás považujú? Poďte k nám! Nabalíte sa, budete imúnni, nikto vám nič nebude môcť, môžete si robiť č chcete! S pozdravom "Čačuka - klamať a zneužívať".

Stále naháňame ľudí. Hľadáme tých, ktorý nám pomôžu zabezpečiť vyrovnaný svet pre naše deti. Pretože prítomnosť je istá vždy. Budúcnosť je to, čo môžeme formovať. Pridáte sa? Pomôžete nám s čačunami a ich tvorcami? Alebo sa hodláte skrývať a trpieť ich výstrelky? Ak nič nespravíme, situácia bude vážnejšia ako nám je treba. Už teraz sme čiste čačunovský štát. Čačunovia sú len slúžky tých, čo nad nami majú bdieť. A bdejú - ak neplatíme dane. Ak sú voľby. Ak treba zbytočne vyhadzovať milióny, čo by mohli pomôcť mnohým rodinám. Zatiaľ pomáhajú len tým, čo túžia po moci.

Michal Múčka

Michal Múčka

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Píšem len pre zábavu, nič extra nečakaj. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu